«Ուսումնական գարուն» նախագիծ

Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ

Ժամկետը՝ մարտի 23-ից, 28-ը

Նպատակը՝ Գարնանային հանգստյան օրերը ուսումնական, հետքրքիր դարձնել՝ զարգացնելով բանավոր խոսքը, երևակայությունը, մեդիահմտությունները, բնության զարթոնքի գնահատում, ուսումնասիրում:

Նախագծի անվանում.

Վիրտուալ այցելություն թանգարաններ

Ընթացքը՝

Առցանց-հեռավար հարկադիր ուսուցման այս շրջանում սովորողները հնարավորություն կունենան տանից այցելել իրենց արդեն ծանոթ թանգարանները, վիրտուալ շրջայց կատարել թանգարանում:

Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները

Բնութագրի՛ր հերոսին մի քանի նախադասությամբ։

Մյունխհաուզենը քաջ, ճանապարհորդություն սիրող և խիզախ:

Ո՞ր պատմությունը քեզ ամենից շատ համոզեց, ,,,,,որը՝ ոչ։ Ինչո՞ւ։

             Ինձ համոզեց Արտասովոր եղջերուն: Որովհետև ինչ, որ կենդանու վրա հնարավոր է, որ ծաղիկներ, սնկեր և ծառեր աճել:

 

Քեզ դուր եկած հատվածը դուրս գրիր և պատճառաբանիր, թե ինչո՞ւ է այն քեզ դուր գալիս։

 

Հրացանը թնդաց, բայց եղջերուն միայն գլուխը թափահարեց։ Կորիզը կպավ ճակատին և ոչ մի վնաս չտվեց։ Մի վայրկյանում նա անհայտացավ թավ անտառում։

Ես շատ ափսոսեցի, որ այդպիսի գեղեցիկ կենդանուն ձեռքիցս բաց թողի։

Մի տարի հետո նորից որսի էի գնացել։ Իհարկե այդ ժամանակ ես բալի կորիզի պատմությունը բոլորովին մոռացել էի։

Ինչպես զարմացա, երբ անտառի խորքից ուղիղ դեմս դուրս եկավ մի հրաշալի եղջերու՝ գլխին մի մեծ ծառ։

Իսկույն գլխի ընկա, որ այդ ծառը աճել է բալի այն փոքրիկ կորիզից, որով անցյալ տարի ես հրացանս լցրել և արձակել էի եղջերվի վրա։

Այս անգամ գնդակի պակասություն չունեի։ Նշան բռնեցի, կրակեցի, և եղջերուն անկենդան գետնին ընկավ։

Այդպիսով, մի զարկով միանգամից ստացա և՛ տապակած միս, և՛ բալի կոմպոտ, որովհետև ծառը ծածկված էր խոշոր, հասուն բալերով։

Պետք է խոստովանեմ, որ այլևս այդպիսի համեղ բալ կյանքումս չեմ կերել։

 

Ին դուր եկավ որովհետև ես սիրում եմ եղջերու, բալ և ծառ: Իմ պատկերացվածով շատ սիրու եղջերու է ծառով:

 

  • Տեսանյութ կամ ռադիոնյութ պատրաստիր՝ համառոտ պատմելով հեքիաթի մասին։
  • Նկարիր քեզ դուր եկած հատվածը և կցիր նկարները քո պատրաստած նյութին։

եղջերու

  • Մի պատմություն էլ դու հորինիր՝ հետևելով Մյունխհաուզենի օրինակին։

Ես մի օր գնում էի դուրս խաղալու և տեսա, որ դռան կողքը ինչ որ սարք է դրած,ես սարքի դուռը բացեցի և այնտեղից մի ձայն լսվեց որն ասում եր այս պլանշետի վրա գրի ինչ որ քաղաքի կամ երկիր անում, ես գրեցի Կանադա և մի քանի րոպե հետո հասա Կանադա, այնտեղ ապրում է իմ հորաքույրը։ Ես չգնացի հեռու իսկույն մտա սարքի մեջ և գնացի նորից Երևան։ Մայրիկս կցանկանալ թռնել տարբր երկրներ, ես էլ։