1.Ներկայացնել գլխուղեղի բաժինները և նրանց կատարած ֆունկցիաները
Մեծ կիսագնդեր, միջանկյալ ուղեղ, միջին ուղեղ, կամուրջ, երկարավուն ուղեղ, ուղեղիկ։
2.Վերցնել գլխուղեղի մեկ բաժին և ներկայացնել ինչ կլինի մարդու, եթե այդ բաժինը վնասվի կամ չլինի
Եթե երկարավուն ուղեղը վնասվի մարդու շնչառական, սիրտ-անոթային և մարսողական ֆունկցիաները չեն գործի։
3.Ներկայացնել տեսողական վերլուծիչի օժանդակ հարմարանքները
Ակնոց և լինզա։
4.Տեսողական վերլուծիչի մասերը և նրանց կատարած ֆունկցիան
Աչքը կազմված է ակնագնդից և օժանդակ հարմարանքներից:
Ակնագնդի միջոցով Մարդը կարողանում է փոխել իր հայացքը։ Եթե չենք ուզում վնասել ակնագունդը պետք է ավտոմեքենայի մեջ հեռախոսով չզբաղվել։
5.Տեսողական վերլուծիչի հիվանդություներ
Կուրությունը շատ վտանգավոր հիվանդություն է։ Եթե մարդ կույրանում է նա պետք է անպայման կրի ակնոց։ Կուրությունը շատ վտանգավոր հիվանդություն է, որովհետև կարող ես ամբողջովին կամ 50% կույր դառնաս։
6.Ներկայացնել լսողական վերլուծիչի բաժինները և նրանց կատարած ֆունկցիաները
Ականջը կազմված է երեք բաժնից՝ արտաքին, միջին և ներքին:
7.Լսողական հիվանդություներ
Լրիվ խլությանը մենք հանդիպում ենք հազվադեպ դեպքերում։ Եթե չենք ուզում հիվանդանալ խլություն հիվանդությունով պետք բարձր երգ չլսել, բարձր չխոսել, ականջները մաքրելուց զգույշ լինել թմբկաթաղանթի հետ։