Նոյեմբեր ամսվա ամփոփում

1.Ներկայացնել գլխուղեղի բաժինները և նրանց կատարած ֆունկցիաները

Մեծ կիսագնդեր, միջանկյալ ուղեղ, միջին ուղեղ, կամուրջ, երկարավուն ուղեղ, ուղեղիկ։

2.Վերցնել գլխուղեղի մեկ բաժին և ներկայացնել ինչ կլինի մարդու, եթե այդ բաժինը վնասվի կամ չլինի

Եթե երկարավուն ուղեղը վնասվի մարդու շնչառական, սիրտ-անոթային և մարսողական ֆունկցիաները չեն գործի։

3.Ներկայացնել տեսողական վերլուծիչի օժանդակ հարմարանքները

Ակնոց և լինզա։

4.Տեսողական վերլուծիչի մասերը և նրանց կատարած ֆունկցիան

Աչքը կազմված է ակնագնդից և օժանդակ հարմարանքներից:

Ակնագնդի միջոցով Մարդը կարողանում է փոխել իր հայացքը։ Եթե չենք ուզում վնասել ակնագունդը պետք է ավտոմեքենայի մեջ հեռախոսով չզբաղվել։

5.Տեսողական վերլուծիչի հիվանդություներ

Կուրությունը շատ վտանգավոր հիվանդություն է։ Եթե մարդ կույրանում է նա պետք է անպայման կրի ակնոց։ Կուրությունը շատ վտանգավոր հիվանդություն է, որովհետև կարող ես ամբողջովին կամ 50% կույր դառնաս։

6.Ներկայացնել լսողական վերլուծիչի բաժինները և նրանց կատարած ֆունկցիաները

Ականջը կազմված է երեք բաժնից՝ արտաքին, միջին և ներքին:

7.Լսողական հիվանդություներ

Լրիվ խլությանը մենք հանդիպում ենք հազվադեպ դեպքերում։ Եթե չենք ուզում հիվանդանալ խլություն հիվանդությունով պետք բարձր երգ չլսել, բարձր չխոսել, ականջները մաքրելուց զգույշ լինել թմբկաթաղանթի հետ։

Оставьте комментарий