Առաջադրանք 1
Իրադրությունը պատերազմի վերսկսման պայմաններում
- Պատմել հայկական կորպուսի , արևմտահայ դիվիզիայի մասին:
1917թ նոյեմբերի 16-ին ստղծվում է Հայակակն Կորպուսը , որի կենտրոնն էր Երևանի նահանգը ։ Հրամանատարն էր գեներալ Թովմաս Նազարբեկյանը , կոմիսարը ՝Դրոն ։
1917թ վերջին երևան են գալիս գեներալ Մովսես Սիլիկյանը , գեներալ Թովմաս Նազարբեկյանը , կոմիսար Դրոն ։ Անդրանիկ Օզանյանի ստեղծած ջոկատը կոչվեց Հատուկ հավաքական ջոկատ։ - Նկարագրել Արամ Մանուկյանին որպես քաղաքական գործիչ:
1917թ դեկտեմբերի վերջին Արամ Մանուկյանը գործուղվում է Երևան ։
Արամ Մանուկյանը եղել է պետական, հասարակական գործիչ ։
Ղեկավարել է Վանի ինքնապաշտպանությունը, եղել է Վանի նահանգապետ, Հայաստանի հանրապետության կառավարության անդամ։ Նա միակ մարդն էր, որ հեղինակություն ուներ ամենքի մոտ՝ թե հակառակորդների, թե կողմնակիցների։ - Վերլուծել Այսրկովկասում իշխանության համար մղվող պայքարը:
Այսրկովկասում վրացիներն ու թաթարները միավորվում են , ստեղծում վրաց-թաթարական դաշինք , որի նպատակն էր թույլ չտալ հայերին ստեղծել Հայաստան ։
Դրան դեմ էին դաշնակցականները և մասնավորապես Ստեփան Շահումյանը ։
1918թ փետրվարի 10-ին ստեղծվում է Անդրկովկասյան Սեյմը ։
Ս․ Շահումյանի ստեղծած ծորհրդային իշխանությունը հայտնի էր , որպես Բաքվի Կոմունա ։
1918թ հունվարի 28-ին թուրքերը անցնում են հարձակման ՝ խախտում են Երզնկայի պայմնագիրը ։ Թուրքերը գրավում են Էրզրումը , Տրապզոնը , Բաթումը ։ - Պատմել Անդրկովկասի Ժողովրդավարական Դաշնային Հանրապետության ստեղծման ընթացքի մասին:
1918թ ապրիլի 9-ին ստեղծվում է Անդրկովկասի Ժողովրդավարական Դաշնային Հանրապետությունը , որը գլխավորում էր վրացի Չխենկելին ։
Աղբյուրները ՝Հայոց պատմություն, համացանց
Առաջադրանք 2
Մայիսյան փառահեղ հերոսամարտը
- Փաստերով հիմնավորել՝ երիտթուրքերը շարունակում են պանթուրքական ծրագիրը:
- Հիմնավորել Առաջին Աշխարհամարտի Կովկասյան ճակատում պատերազմն ընդունել էր թուրք-հայկական բնույթ:
- Պատմել Ալեքսանդրապոլի գրավվման, Ջավախքի, Շիրակի դիմադրության նշանակման մասին:
- Ներկայացնել Սարդարապատի ուղղությամբ ուժերի դասավորության , ռազմական գործողությունների ընթացքի մասին:՛
- Նկարագրել Բաշ-Ապարանի և Ղարաքիլիսայի հերոսամարտերի ընթացքի, արդյունքների մասին:
- Փաստերով հիմնավորել մայիսյան հերոսամարտերի պատմական նշանակությունը:
Աղբյուրները՝ Հայոց պատմություն , համացանց
Լրացուցիչ «Սարդարապատի հուշահամալիրի կարևորությունը 21-րդ դարի պատանիների տեսանկյունից»
Ծանոթացեք «Հերոսապատում», նախագծին, մարտ ամսվա հետազոտական աշխատանքը այս նախագծի շրջանակներում կարող է լինել: