Մարտի 16-20

Առաջադրանք 1

Իրադրությունը պատերազմի վերսկսման պայմաններում

  1. Պատմել հայկական կորպուսի , արևմտահայ դիվիզիայի մասին:
    1917թ նոյեմբերի 16-ին ստղծվում է Հայակակն Կորպուսը , որի կենտրոնն էր Երևանի նահանգը ։ Հրամանատարն էր գեներալ Թովմաս Նազարբեկյանը , կոմիսարը ՝Դրոն ։
    1917թ վերջին երևան են գալիս գեներալ Մովսես Սիլիկյանը , գեներալ Թովմաս Նազարբեկյանը , կոմիսար Դրոն ։ Անդրանիկ Օզանյանի ստեղծած ջոկատը կոչվեց Հատուկ հավաքական ջոկատ։
  2.  Նկարագրել Արամ Մանուկյանին որպես քաղաքական գործիչ:
    1917թ դեկտեմբերի վերջին Արամ Մանուկյանը գործուղվում է Երևան ։
    Արամ Մանուկյանը եղել է  պետական, հասարակական գործիչ ։
    Ղեկավարել է Վանի ինքնապաշտպանությունը, եղել է Վանի նահանգապետ, Հայաստանի հանրապետության կառավարության անդամ։ Նա միակ մարդն էր, որ հեղինակություն ուներ ամենքի մոտ՝ թե հակառակորդների, թե կողմնակիցների։ 
  3. Վերլուծել Այսրկովկասում  իշխանության համար մղվող պայքարը:
    Այսրկովկասում վրացիներն ու թաթարները միավորվում են , ստեղծում վրաց-թաթարական դաշինք , որի նպատակն էր թույլ չտալ հայերին ստեղծել Հայաստան ։
    Դրան դեմ էին դաշնակցականները և մասնավորապես Ստեփան Շահումյանը ։
    1918թ փետրվարի 10-ին ստեղծվում է Անդրկովկասյան Սեյմը ։
    Ս․ Շահումյանի ստեղծած ծորհրդային իշխանությունը հայտնի էր , որպես Բաքվի Կոմունա ։
    1918թ հունվարի 28-ին թուրքերը անցնում են հարձակման ՝ խախտում են Երզնկայի պայմնագիրը ։ Թուրքերը գրավում են Էրզրումը , Տրապզոնը , Բաթումը ։
  4. Պատմել Անդրկովկասի Ժողովրդավարական Դաշնային Հանրապետության ստեղծման ընթացքի մասին:

    1918թ ապրիլի 9-ին ստեղծվում է Անդրկովկասի Ժողովրդավարական Դաշնային Հանրապետությունը , որը գլխավորում էր վրացի Չխենկելին ։

Աղբյուրները ՝Հայոց պատմություն, համացանց

Առաջադրանք 2

Մայիսյան փառահեղ հերոսամարտը

  1. Փաստերով հիմնավորել՝ երիտթուրքերը շարունակում են պանթուրքական ծրագիրը:
  2. Հիմնավորել Առաջին Աշխարհամարտի Կովկասյան ճակատում պատերազմն ընդունել էր թուրք-հայկական բնույթ:
  3. Պատմել Ալեքսանդրապոլի գրավվման, Ջավախքի, Շիրակի դիմադրության նշանակման մասին:
  4. Ներկայացնել Սարդարապատի ուղղությամբ ուժերի դասավորության , ռազմական գործողությունների ընթացքի մասին:՛
  5. Նկարագրել Բաշ-Ապարանի և Ղարաքիլիսայի հերոսամարտերի ընթացքի, արդյունքների մասին:
  6. Փաստերով հիմնավորել մայիսյան հերոսամարտերի պատմական նշանակությունը:

Աղբյուրները՝ Հայոց պատմություն , համացանց

Լրացուցիչ «Սարդարապատի հուշահամալիրի կարևորությունը 21-րդ դարի պատանիների տեսանկյունից»

Ծանոթացեք «Հերոսապատում», նախագծին, մարտ ամսվա հետազոտական աշխատանքը այս նախագծի շրջանակներում կարող է լինել:

Оставьте комментарий