1.Տրված բառերը բաժանի՛ր ըստ խոսքի մասի պատկանելության՝ գոյական, ածական, թվական, դերանուն, բայ, մակբայ, կապ, շաղկապ, ձայնարկություն, վերաբերական բառեր (յուրաքանչյուրից երեք բառ):
Հարյուր իննսուներեք, թե, դու, անշուշտ, դանդաղ, վրա, թութակ, բոլորը, վա՜յ, մասին, կամաց-կամաց, հավանաբար, մտերմանալ, հովիվ, որպեսզի, արագ, երրորդ, կացին, ա՜խ, դեղին, ընկերանալ, երկար, կարծես, կրկնել, է՜, բացի, որովհետև, հինգական:
Գոյական-Թութակ-Հովիվ-Կացին
Ածական-Դեղին-Երկար-Դանդաղ-Արագ
Թվական-Հարյուր իննսուներեք-Երրորդ-Հինգական
Դերանուն-Դու-Բոլորը-Ոչ մեկը
Բայ-Մտերմանալ-Ընկերանալ-Կրկնել
Մակբայ-Անշուշտ-Կամաց-կամաց-Հավանաբար
Կապ-Մասին-Բացի
Շաղկապ-Թե-Վրա-Որովհետև-Որպեսզի
Ձայնարկություն-Վայ-Ախ-Է
Վերաբերական բառեր-Հավանաբար
2.Բառակապակցություններ կազմի՛ր` Ա խմբի մակբայներն ավելացնելով Բ խմբի ածականներին ու բայերին:
Ա. Շատ, փոքր-ինչ, համարյա, հազիվ, ներքուստ:
Բ. Դեղին, հանգիստ, մեծ, հուզվել, հանգստանալ, լաց լինել:
Շատ մեծ, փոքր-ինչ հանգիստ, համարյա հուզվել, հազիվ հանգստանալ, ներքուստ լաց լինել։
3.Տրված բառերի գործիական հոլովի ձևերով կազմի՛ր նախադասություններ:
Հայր, ծաղիկներ, բոլոր, ոչ մեկ, հասնել, հեռանալ:
Հայր- Ես սիրում եմ իմ հայրիկին
ծաղիկներ-Ես իմ հավաքած ծաղիկներով անակնկալ արեցի իմ տատիկին
բոլոր-բոլորով շնորհավորեցինք մեր ընկերոջ ծնունդը
հասնել- ես վերջապես հասա իմ նպատակին
հեռանալ-Ես հեռանալով իմ դպրոցից տխրեցի
4. Տրված ժխտական նախադասությունները շարունակի՛ր՝ քանի ձևով հնարավոր է: Ամեն անգամ շեշտը դի´ր այն բառի վրա, որին վերաբերում է ժխտումը:
Օրինակ`
Գյուղատնտեսությո՛ւնը չափազանց դանդաղ չի զարգանում, այլ արդյունաբերության մյուս ճյուղերը: Գյուղատնտեսությունը չափազա՛նց դանդաղ չի զարգանում, այլ ընդամենը մի քիչ է հետ ընկնում: Գյուղատնտեսությունը չափազանց դանդա՛ղ չի զարգանում, այլ նույնիսկ առաջ է ընկել:
Բոլոր արհեստանոցները նույն գործը չեն անում:
Ես չեմ տեսել տոթակեզ անապատը:
Արքիմեդը ջրավազանում իր ամենանշանավոր օրենքը չհայտնագործեց:
Բոլոր արհեստանոցները նույն գործն են անում:
Ես տեսել եմ տոթակեզ անապատը:
Արքիմեդը ջրավազանում իր ամենանշանավոր օրենքը հայտնագործեց:
5. Տրված նախադասությունները համեմատի՛ր և հարցով գրի՛ր, թե յուրաքանչյուր նախադասության մեջ ի´նչ է կարևորված (ուշադրությո՛ւն դարձրու շեշտված բառերին):
Ջրային բույսե՛րն են կազմում երկրագնդի ամբողջ բուսական թագավորության մոտ իննսուն տոկոսը:
Ջրային բույսերը երկրագնդի ամբողջ բուսակա՛ն թագավորության իննսուն տոկոսն են կազմում:
Երկրագնդի՛ ամբողջ թագավորության մոտ իննսուն տոկոսն են կազմում ջրային բույսերը:
Երկրագնդի ամբողջ բուսական թագավորության մոտ իննսո՛ւն տոկոսը ջրային բույսերն են կազմում:
6. Տրված նախադասությունը համառոտի՛ր, դարձրո՛ւ վեց-յոթ բառանոց նախադասություններ: Քանի՞ նախադասություն է ստացվում:
Կապիկների վանդակի մոտ կանգնած՝ տասը րոպե մետաղացանցի արանքից փրչոտ ձագուկներին էի շոյում՝ հակառակ Բիլի անհամբերության ու շտապողականության:
1//Կապիկների վանդակի մոտ ձագուկներին էի շոյում՝ հակառակ Բիլի անհամբերության ու շտապողականության:
2/ Կապիկների ձագուկներին էի շոյում՝ հակառակ Բիլի անհամբերության ու շտապողականության:
3/ Կապիկների ձագուկներին էի շոյում՝ հակառակ Բիլի շտապողականության:
4/ Ես կանգնած կապիկների ձագերին էի շոյում հակառակ Բիլիի անհամբերությամբ։
5/ Ես կանգնած կապիկների ձագերին էի շոյում։
6/ Ես կապիկների ձագերին էի շոյում։
7. Ստեղծագործական և թարգմանչական աշխատանքներ
Ստեղծագործական աշխատանքների թեմաներ կամ թարգմանչական աշխպատանք՝ քեզ հետաքրքրող թեմայով․․․
- Ձմեռային հեքիաթում
- Եթե ես լինեի Ձմեռ պապը
- Մի տարօրինակ օր
- Այլ